Najlepszy OTS
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 


Forum Najlepszy OTS Strona Główna Skrypty Potworki Pod 7.5 i 7.6
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 16:12, 18 Mar 2006
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu: Potworki Pod 7.5 i 7.6

Może komuś się przyda ...

Potworek pod tibie 7.6

W katalogu ...data/monsters tworzymy plik "death orshabaal"

Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Death Orshabaal" level="350" maglevel="110" experience="80000000" pushable="0" armor="200" defense="200" canpushitems="1" staticattack="45" changetarget="200" speed="400">
<health now="2000000" max="2000000"/>
<look type="35" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2916"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<blood color="199" effect="0" splash="255"/>

<attacks>
<attack type="melee" mindamage="2000" maxdamage="8000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura" cycleticks="5000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="o firefield" cycleticks="7500" probability="75"/>
<attack type="instant" name="o exevo gran vis lux" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="60"/>
<attack type="rune" name="orsha fireball" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="50"/>
<attack type="instant" name="o exori" exhaustion="500" cycleticks="8000" probability="55"/>
<attack type="instant" name="demon_manadrain" exhaustion="100" cycleticks="4000" probability="30"/>
</attacks>

<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>

<voices>
<voice sentence="MUAHAHAHAHA GM Kulfon is my BOSS!"/>
<voice sentence="MUAHAHAHAHA GM Hauzik is my BOSS!"/>
</voices>

<loot>
<item id="2160" countmax="10" chance1="6000000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2470" chance="2000"/>
<item id="2408" chance="1030"/>
<item id="2319" chance="9000"/>
<item id="2493" chance="5000"/>
<item id="2472" chance="2000"/>
<item id="2466" chance="4000"/>

<item id="1987" chance="10000">
<inside>
<item id="2150" countmax="10" chance1="10000" chancemax="1000"/>
<item id="2148" countmax="10" chance1="5000" chancemax="1000"/>
<item id="2148" countmax="10" chance1="50000" chancemax="1000"/>
<item id="2144" countmax="10" chance1="50000" chancemax="1000"/>
<item id="2488" chance="50000"/>
<item id="2187" chance="5000"/>
</inside>
</item>
</loot>

<summons maxSummons="2">
<summon name="Orshabaal" chance="400"/>
</summons>

</monster>


W pliku monsters.xml dodajemy linijke :

Kod:
<monster name="Death Orshabaal" file="death orshabaal.xml" />


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Sob 16:14, 18 Mar 2006
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu: Potwor nr2

Ja mam takiego potworka, co ma dosyc malo hp, ale jest extra silny i wali z exori 10x/sec xD
Dosc silny, ale idzie pokonac

Potwor na ots 7.6

w .../ots/data/monster tworzymy plik .xml z tym w srodku:

Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Wdowa" level="20" maglevel="30" experience="85" pushable="0" armor="17" defense="15" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="2500">
<health now="2750" max="2750"/>
<look type="140" head="114" body="95" legs="95" feet="114" corpse="3065"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>

<attacks>
<attack type="instant" name="exori mort" cycleticks="7500" probability="5500"/>
<attack type="instant" name="exevo death hur" cycleticks="5800" probability="4075"/>
<attack type="melee" maxdamage="2075" probability="1000"/>
        <attack type="instant" name="exori" cycleticks="500" probability="300"/>
</attacks>

<defenses>

</defenses>

<voices>
<voice sentence="Nie nawidze cie!"/>
<voice sentence="Zabije cie dzika swinio!"/>
<voice sentence="Kochanie! Czemu Umarles!?"/>
<voice sentence="Moj Mezu! Przyjdz do mnie!"/>
</voices>

<loot>
 <item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="100"/>
 <item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="100"/>
 <item id="2148" countmax="50" chance1="100000" chancemax="100"/>
 <item id="2183" chance="5500"/>
 <item id="5080" chance="25000"/>
 <item id="2393" chance="18750"/>
 <item id="2466" chance="5000"/>

 <item id="1988" chance="100000">
 <inside>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="100"/>
        <item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="100"/>
        <item id="2148" countmax="50" chance1="100000" chancemax="100"/>
        <item id="2680" countmax="10" chance1="80000" chancemax="1000"/>
 <item id="2426" chance="17598"/>
<item id="2171" chance="90000"/>
<item id="2149" countmax="10" chance1="70000" chancemax="1500"/>
<item id="2145" countmax="15" chance1="30000" chancemax="150"/>
 <item id="2197" chance="4300"/>
 <item id="2430" chance="18000"/>
        <item id="2546" countmax="20" chance1="80000" chancemax="20000"/>
 </inside>
 </item>
</loot>
</monster>


nastepnie w .../ots/data/monster/monsters.xml dodajemy taka linijke:

Kod:
<monster name="Wdowa" file="wdowa.xml" />


Napewno dziala (sprawdzalem)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin