Najlepszy OTS
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Najlepszy OTS Strona Główna Skrypty Kroliczek Wielkanocny
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 16:06, 18 Mar 2006
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu: Kroliczek Wielkanocny

data\npc\Kruliczek Wielkanocny.xml

Kod:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Kruliczek Wielkanocny" script="data/npc/scripts/krulik.lua" access="3" lookdir="2">
<mana now="800" max="800"/>
<health now="200" max="200"/>
<look type="74" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3119"/>
</npc>


data\npc\scripts\krulik.lua:

Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end

function onCreatureAppear(creature)
end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end

function onCreatureTurn(creature)
end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end

function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Wesolych Swiat ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end

if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end

if string.find(msg, '(%a*)present(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
present = getPlayerStorageValue(cid,1210)
if present == -1 then
buy(cid,item,1,0)
setPlayerStorageValue(cid,1210,1)
end

if present == 1 then
selfSay('Sorry, nie mam wiecej prezentuw dla ciebie.')
end
end

if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)
end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Wesolych Swiat')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Wesolych Swiat')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end

if focus > 0 then
rand = math.random(1,6)
if rand == 1 then
item = 2352
elseif rand == 2 then
item = 2353
elseif rand == 3 then
item = 2354
elseif rand == 4 then
item = 2798
elseif rand == 5 then
item = 3946,10
else
item = 4850
end
end

if focus == 0 then
randsay = math.random(1,75)
if randsay == 1 then
selfSay('Smacznego jajka')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Wesolych Swiat')
end
end
end


Pogrubione cyfry to numery id.Można se pozmieniać według gustu ;p


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin