Najlepszy OTS
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Najlepszy OTS Strona Główna Skrypty Skrypt -> Halloween Rune by Devoy
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 16:26, 18 Mar 2006
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu: Skrypt -> Halloween Rune by Devoy

Tak więc ostatnio widze dużo prośb o tą rune bądź o Halloween Hare, sa skrypty na halloween hare, ale on zamienia tylko siebie, tak wiec zrobilem rune, niestety, gdy ja uzywasz nawet na kims to zamienia tylko Ciebie...
Runa zamienia losowo na - Ghoust, Ghoul, Skeleton, Witch, Vampire i Mummy
Wygląd potworka będzie przez godzine, albo do wylogowania się...

Wchodzimy do data/spells/spells.xml i zmieniamy linijke

Kod:
<rune name="Chameleon"  id="3116" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>


na

Kod:
<rune name="halloween rune" id="3116" charges="1" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>


Wchodzimy teraz do data/spells/runes i tworzymy plik 'halloween rune.lua' w którym wklejamy poniższy kod

Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightMagicMissileObject.minDmg = 0
LightMagicMissileObject.maxDmg = 0

outfit = math.random(6)
if outfit == 1 then
monsterlook = 33
end
if outfit == 2 then
monsterlook = 54
end
if outfit == 3 then
monsterlook = 68
end
if outfit == 4 then
monsterlook = 48
end
if outfit == 5 then
monsterlook = 18
end
if outfit == 6 then
monsterlook = 65
end
time = 3600
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
end
return ret
end


Rune tworzymy w grze poprzez '/i 3116 1' lub dajemy npc który będzie sprzedawał item 3116

Wszelkie pytania itp. proszę kierować w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin