Najlepszy OTS
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 


Forum Najlepszy OTS Strona Główna Skrypty HIT!zmiana miejsca zamieszkania!HIT
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 23:58, 18 Mar 2006
Autor Wiadomość
Ramza pL
Zainteresowany OTSem
Zainteresowany OTSem



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu: HIT!zmiana miejsca zamieszkania!HIT

NA otfans znalazlem wlasniie extra scrypt murowany hit

a mianowicie jesli masz 2 miatsa na mapie to gracz moze zmienic miesce temple i spawn poprzez klikniecie na Statue Oracle


BArdzo przydatna rzecz a tu jest scrypt

w data/actions/scripts tworzymy citizen.lua i wklejamy to

Kod:
-- Citizenship by Luxz
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
forestpos = {x=100, y=104, z=7} -- temple respawn 1st city
desertpos = {x=226, y=102, z=7} -- temple respawn 2nd city
snowpos = {x=341, y=385, z=6} -- temple respawn 3rd city
junglepos = {x=537, y=343, z=6} -- temple respawn 4th city
playerpos = getPlayerPosition(cid)
if item.uid == 8000 then -- 1st city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,forestpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
if item.uid == 8001 then -- 2nd city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,desertpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
if item.uid == 8002 then -- 3rd city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,snowpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
if item.uid == 8003 then -- 4th city fountain uniqueid
doSendMagicEffect(playerpos,12)
doPlayerSetMasterPos(cid,junglepos)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have been blessed and now you are a citizen of this city.")
end
return 1
end


zmieniamy wspolrzedne tylko na swoje temple swoich miast

teraz w actions/actions.xml

dodajemy te linijki

Kod:
<action uniqueid="8000" script="Citizen.lua" />
<action uniqueid="8001" script="Citizen.lua" />
<action uniqueid="8002" script="Citizen.lua" />
<action uniqueid="8003" script="Citizen.lua" />


Teraz na mapie ustawiamy gdzies w miescie Posag Oracle i dajemy uniqID odpowiednie ze wspolrzednymi w scrypcie

POWIODZENIA DZIALA NA 100% juz testowalem


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Śro 22:03, 25 Kwi 2007
Autor Wiadomość
Sterhader54
Gadula
Gadula



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin