Autor Wiadomość
Administrator
PostWysłany: Sob 16:26, 18 Mar 2006    Temat postu: Skrypt -> Halloween Rune by Devoy

Tak więc ostatnio widze dużo prośb o tą rune bądź o Halloween Hare, sa skrypty na halloween hare, ale on zamienia tylko siebie, tak wiec zrobilem rune, niestety, gdy ja uzywasz nawet na kims to zamienia tylko Ciebie...
Runa zamienia losowo na - Ghoust, Ghoul, Skeleton, Witch, Vampire i Mummy
Wygląd potworka będzie przez godzine, albo do wylogowania się...

Wchodzimy do data/spells/spells.xml i zmieniamy linijke

Kod:
<rune name="Chameleon"  id="3116" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>


na

Kod:
<rune name="halloween rune" id="3116" charges="1" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>


Wchodzimy teraz do data/spells/runes i tworzymy plik 'halloween rune.lua' w którym wklejamy poniższy kod

Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightMagicMissileObject.minDmg = 0
LightMagicMissileObject.maxDmg = 0

outfit = math.random(6)
if outfit == 1 then
monsterlook = 33
end
if outfit == 2 then
monsterlook = 54
end
if outfit == 3 then
monsterlook = 68
end
if outfit == 4 then
monsterlook = 48
end
if outfit == 5 then
monsterlook = 18
end
if outfit == 6 then
monsterlook = 65
end
time = 3600
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
end
return ret
end


Rune tworzymy w grze poprzez '/i 3116 1' lub dajemy npc który będzie sprzedawał item 3116

Wszelkie pytania itp. proszę kierować w tym temacie.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group