Najlepszy OTS
Super OTS :: Super Forum
Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Najlepszy OTS Strona Główna
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
OTS
----------------
Nowosci z OTSa
o OTSie
Ogolnie o oTSiE
----------------
Problemy/Pytania
Skargi
Kupie/Sprzedam/Zamienie
Fotki z OTSa
Shoutbox !!!
Ksiega Gosci
Tibia Realna
----------------
Pomoc w tibii
Pochwal Sie
Download RL Tibia
Open Tibia Serwer
----------------
Skrypty
Pomoc
Pytania
Download
Hyde Park
----------------
Bramka SMS
Inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ramza pL
Wysłany: Sob 23:40, 18 Mar 2006
Temat postu:
Fajne skyrpty
i super twoj OTS i fajnie ze je posiada
Administrator
Wysłany: Sob 16:56, 18 Mar 2006
Temat postu: Extra Haste Rune
Ciekawa runa na OTSy, po użyciu na sobie daje na krótki czas bardzo dużą prędkość (utani gran hur się chowa). Jakl zrobić? Proste.
1. W data/spells/runes tworzymy plik hasted.lua o takiej treści:
Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect,
hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 20
addspeed = (speed*1.7)-56
changeSpeed(cid, addspeed, time)
end
return ret
end
2. W pliku data/spells/spells.xml przed znacznikiem <!--\\ End Runes //-->
dopisujemy:
Kod:
<rune name="Hasted"id="3123"charges="1"maglv="18"mana="0"enabled="1"></rune>
*tutaj możemy zmienić mlvl potrzebny do użycia runy
I już runa jest gotowa do użycia w grze. Żeby stworzyć ją GMem piszemy
Kod:
/i 3123 100
Żeby standardowy npc w YurOTS ją sprzedawał, dodajemy do pliku data/npc/scripts/runes.lua taki tekst:
Kod:
elseif msgcontains(msg, 'haste') and focus == cid then
buy(cid,3123,100,100)
talk_start = os.clock()
*tu zmieniamy ile runa ma mieć użyć
*tu ile ma kosztować gp
Runa 100% by me, testowana na YurOTS 0.9.3
Wierzę że przyda się na wielu OTSach, enjoy!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin