Najlepszy OTS
Super OTS :: Super Forum
Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Najlepszy OTS Strona Główna
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
OTS
----------------
Nowosci z OTSa
o OTSie
Ogolnie o oTSiE
----------------
Problemy/Pytania
Skargi
Kupie/Sprzedam/Zamienie
Fotki z OTSa
Shoutbox !!!
Ksiega Gosci
Tibia Realna
----------------
Pomoc w tibii
Pochwal Sie
Download RL Tibia
Open Tibia Serwer
----------------
Skrypty
Pomoc
Pytania
Download
Hyde Park
----------------
Bramka SMS
Inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Administrator
Wysłany: Sob 16:26, 18 Mar 2006
Temat postu: Skrypt -> Halloween Rune by Devoy
Tak więc ostatnio widze dużo prośb o tą rune bądź o Halloween Hare, sa skrypty na halloween hare, ale on zamienia tylko siebie, tak wiec zrobilem rune, niestety, gdy ja uzywasz nawet na kims to zamienia tylko Ciebie...
Runa zamienia losowo na - Ghoust, Ghoul, Skeleton, Witch, Vampire i Mummy
Wygląd potworka będzie przez godzine, albo do wylogowania się...
Wchodzimy do data/spells/spells.xml i zmieniamy linijke
Kod:
<rune name="Chameleon" id="3116" charges="1" maglv="4" mana="0" enabled="1"></rune>
na
Kod:
<rune name="halloween rune" id="3116" charges="1" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>
Wchodzimy teraz do data/spells/runes i tworzymy plik 'halloween rune.lua' w którym wklejamy poniższy kod
Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightMagicMissileObject.minDmg = 0
LightMagicMissileObject.maxDmg = 0
outfit = math.random(6)
if outfit == 1 then
monsterlook = 33
end
if outfit == 2 then
monsterlook = 54
end
if outfit == 3 then
monsterlook = 68
end
if outfit == 4 then
monsterlook = 48
end
if outfit == 5 then
monsterlook = 18
end
if outfit == 6 then
monsterlook = 65
end
time = 3600
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
end
return ret
end
Rune tworzymy w grze poprzez '/i 3116 1' lub dajemy npc który będzie sprzedawał item 3116
Wszelkie pytania itp. proszę kierować w tym temacie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin